Monday 19 August 2019

Ride on the ETS to Kuala Lumpur

Hey guys!

  1. Minggu lepas saya pergi naik ETS mula-mula saya dekat rumah sedara saya di ipoh klebang.
  2. Esok pagi pula dah nak pergi ETS abang sedara pun ikut juga hantar ke ETS tapi bila sampai situ kitorang beli jajan di station ETS.
  3. Lepas tu kerata api sampai kitorang naik kitorang punya sit 10D 10C 11D 11C 11D DEKAT dengan tingkap lepastu kitorang makan jajan masa tren bergerak.
  4. Lepas tu Adam dengan kakak makan roller coester lepas tu deena pula datang ke seat kitorang 
    sebab nak makan jajan dengan kitorang.
  5. Lepas tu adam nak pergi kenc*ng.
  6. Lepas tu pergi cafe pulak beli nasi tomato.
  7. Makan lah dekat meja tray. Sedap lah. Rasa macam nak lagi.
  8. Lepas tu dah sampai station seterusnya. Belum sampai KL Sentral lagi.
  9. Dah nak sampai KL Sentral final station.
  10. Dah sampai lah KL Sentral. Lepas tu kitaorang jalan ke Nu Sentral nak pergi makan.
  11. Dah sampai tempat makan. Tempat makan tu nama...tak ingat...Tony Romance.
  12. Lepas tu dah kenyang semua pergi lah MPH. Beli buku komik.
  13. Tiba- tiba gelas pecah dari atas. Mama ingat orang terjatuh. Sebenarnya ceiling pecah, terkena escalator. Nasib baik takde orang
  14. Kalau tak, ramai dah orang dah kena masa tu.
  15. Kalau terkena orang...MALANG...LAH JAWABNYA...
  16. Lepas tu dah sampai rumah, naik kereta aunty kitaorang

Tengok lah video ini. Enjoy lah!







1 comment:

Part 2 PKP : Kucing Manja

ASSALAMUALAIKUM SEMUA Hari ini saya nak sambung dari part 1 kitorang kan berada di kampung. Selepas itu saya  terjumpa kucing man...